Rif.15_171107_01 – End User Support Specialist
NOTE: Questo lavoro é scaduto e potrebbe non essere più rilevante!
Descrizione Offerta di LavoroRole: End User Support Specialist;
Experience : 8 to 10 yrs
Job Description:
· Identifying, diagnosing, and resolving the issues in computer hardware and software in a mainframe systems such as laptops and PCs
· Installing and up grading hardwares and softwares and providing complete assistance while configuring hardwares, softwares, and peripherals of the end user systems
· Providing general desktop support, project coordination, imaging/ re-imaging PCs, laptops and tablets, mobile devices
· Providing one on one assistance to the end user regarding the technical flaw, either by phone, mails, or in person
· Resolving network related issues like local area connection problem, network access, mails, internet, dial-ins, etc.
· Coordinating with the third party service provider for timely repair of the system under the maintenance agreement warranty, and repairing minor flaws in hardware if not covered under the same
· Providing assistance in installation of other peripherals like printers, scanners, etc., cabling systems like local area network cables, network interface cards, wired switches, etc.
· Experience in Planning and Executing critical project roll outs
· Strong Italian Language Skills (Should be mandatorily a local Italian Person)
Sede di lavoro: Milano;
Disponibilità: asap;
Durata: lunga visibilità;
La ricerca è rivolta ad entrambi i sessi (L.903/77). Si richiede di inviare il curriculum in formato europeo con il dettaglio dei progetti seguiti e delle tecnologie utilizzate. Si raccomanda di includere l’autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs. 196/2003).
Candidati per questa Offerta di Lavoro
- Azienda: G&P Servizi Informatici
- Sede di lavoro: Milano, Lombardia, Italia
- Tutte le offerte di questa azienda:
- Tipo di contratto: Altro
- Stipendio:
- Categoria Offerta: Help Desk-Tester
- Tags: Specialist - Support
1098 total views, 2 today