Figura professionale: Project Office CRM

Nome Cognome: G. M.Età: 36
Cellulare/Telefono: Riservato!E-mail: Riservato!
CV Allegato: Riservato!Categoria CV: Project Manager/Architetto SW/ IT Manager
Sede preferita: Torino

Accesso Full al database con 29.998 CV a partire da € 5,00    ABBONATI SUBITO!



Sommario

Project Office CRM

Esperienze

Gennaio 2018 – Oggi Figura ricoperta Project Office CRM Datore di lavoro Spindox S.p.a Luogo Torino (Iveco)

Principali attività e responsabilità I’m engaged in projects support and management on CRM for a company leader in in the commercial vehicles (Trucks). I work in the business central team based on Turin and I’m in charge of:

– Supervise and define requirements in collaboration with the major Markets in a Multi Brand CRM project (Agile approach) at EMEA level (Microsoft Dynamics 365)

– Central referent from business side to define requirements about project and change request with CRM Managers of major Markets and manage the interactions with providers and ICT on current CRM solutions (Microsoft Dynamics 2011, Microsoft Dynamics 2016)

– Facilitate the technical design for projects, by interfacing with ICT team

– Analysis and validation of project Functional Design documents

– Manage UAT with Market references users on CRM

– Manage call conference and SAL about critical issues

– Supplier scouting and supervise the change management project strictly connected to the CRM multi Brand Project 

Settembre 2015 – Gennaio 2018 Figura ricoperta CRM administrator Datore di lavoro BCUBE S.p.a. Luogo Casale Monferrato

Principali attività e responsabilità General maintenance CRM software Oracle Sales Cloud.
? Interaction between CRM-Database-Erp
? CRM’s Logical structure development
? Analytics development
? Pipeline maintenance
? Users training
? Help desk: Follow-up on system’s advanced features, Analytics interpretation and technical support

Aprile 2015 – Settembre 2015 Figura ricoperta Customer Service & Purchasing Department Datore di lavoro Eurosup S.r.l. Luogo Castello d’ Agogna

Principali attività e responsabilita
? Customers Order management and customer service on international clients .
? Sales reports and customers rating in cooperation with our insurance istitute.
? Suppliers Order Management (international suppliers) and logistics coordination.  

Istruzione e Formazione

Data

Aprile 2013

Titolo della qualifica rilasciata

Economia e Amministrazione Aziendale

Istituto di istruzione o formazione

Università del Piemonte Orientale

Luogo

Novara

Conoscenze linguistiche

Lingua

Italiano

Capacità di lettura/scrittura

Madrelingua

Capacità di espressione orale

Madrelingua

Lingua

Inglese

Capacità di lettura/scrittura

Buono

Capacità di espressione orale

Buono

Lingua

Francese

Capacità di lettura/scrittura

Scarso

Capacità di espressione orale

Scarso

Conoscenze informatiche

Capacità e competenze informatiche

Very good skills on Microsoft Office
 
? Very good Skills on CRM Microsoft Dynamics 2011 ? Very good Skills on CRM Microsoft Dynamics 2016 ? Strong Skills on Oracle Sales CRM. ? Very good Skills on B.I. OSC. ? Good Skills on SAP 4/HANA ? Good Skills on ERP E/ ESA. ? Very good skills on web navigation.

111 total views, 2 today