Figura professionale: Project Office CRM
Nome Cognome | : G. M. | Età | : 36 |
---|---|---|---|
Cellulare/Telefono | : Riservato! | : Riservato! | |
CV Allegato | : Riservato! | Categoria CV | : Project Manager/Architetto SW/ IT Manager |
Sede preferita | : Torino |
Accesso Full al database con 29.998 CV a partire da € 5,00 ABBONATI SUBITO!
Sommario
Esperienze
Gennaio 2018 – Oggi Figura ricoperta Project Office CRM Datore di lavoro Spindox S.p.a Luogo Torino (Iveco)
Principali attività e responsabilità I’m engaged in projects support and management on CRM for a company leader in in the commercial vehicles (Trucks). I work in the business central team based on Turin and I’m in charge of:
– Supervise and define requirements in collaboration with the major Markets in a Multi Brand CRM project (Agile approach) at EMEA level (Microsoft Dynamics 365)
– Central referent from business side to define requirements about project and change request with CRM Managers of major Markets and manage the interactions with providers and ICT on current CRM solutions (Microsoft Dynamics 2011, Microsoft Dynamics 2016)
– Facilitate the technical design for projects, by interfacing with ICT team
– Analysis and validation of project Functional Design documents
– Manage UAT with Market references users on CRM
– Manage call conference and SAL about critical issues
– Supplier scouting and supervise the change management project strictly connected to the CRM multi Brand Project
Settembre 2015 – Gennaio 2018 Figura ricoperta CRM administrator Datore di lavoro BCUBE S.p.a. Luogo Casale Monferrato
Principali attività e responsabilità General maintenance CRM software Oracle Sales Cloud.
? Interaction between CRM-Database-Erp
? CRM’s Logical structure development
? Analytics development
? Pipeline maintenance
? Users training
? Help desk: Follow-up on system’s advanced features, Analytics interpretation and technical support
Aprile 2015 – Settembre 2015 Figura ricoperta Customer Service & Purchasing Department Datore di lavoro Eurosup S.r.l. Luogo Castello d’ Agogna
Principali attività e responsabilita
? Customers Order management and customer service on international clients .
? Sales reports and customers rating in cooperation with our insurance istitute.
? Suppliers Order Management (international suppliers) and logistics coordination.
Istruzione e Formazione
Data
Aprile 2013
Titolo della qualifica rilasciata
Economia e Amministrazione Aziendale
Istituto di istruzione o formazione
Università del Piemonte Orientale
Luogo
Novara
Conoscenze linguistiche
Lingua
Italiano
Capacità di lettura/scrittura
Madrelingua
Capacità di espressione orale
Madrelingua
Lingua
Inglese
Capacità di lettura/scrittura
Buono
Capacità di espressione orale
Buono
Lingua
Francese
Capacità di lettura/scrittura
Scarso
Capacità di espressione orale
Scarso
Conoscenze informatiche
Capacità e competenze informatiche
Very good skills on Microsoft Office
? Very good Skills on CRM Microsoft Dynamics 2011 ? Very good Skills on CRM Microsoft Dynamics 2016 ? Strong Skills on Oracle Sales CRM. ? Very good Skills on B.I. OSC. ? Good Skills on SAP 4/HANA ? Good Skills on ERP E/ ESA. ? Very good skills on web navigation.
111 total views, 2 today